Velkommen!

Jeg heter Gunn Marit Nisja og er romanforfatter. Velkommen til bloggen min! Følg meg også på facebook.

onsdag 15. februar 2012

Mer enn tusen ord - noen få bilder fra Egypt februar 2012

En moske etter min smak - midt i den majestetiske ørkenen

Kjøre mellom Hurghada og Luxor tar ca fire timer
Et helt lasteplan fullt av all slags deilig frukt og grønt - tomatene i Egypt er verdens beste

Søylehallen i Karnak Tempel, Luxor

Selv i Luxor blir det kjølig om kvelden i februar
Reisefølget mitt ved middagsbordet en kveld i Luxor

Jeg vil ha en blå ballong... Eller, i grunnen er fargen likegyldig så lenge ballongen ikke faller ned...

Slange i terrariet

Beduinkvinner baker brød på tradisjonell måte
Vannpipe - passiv røyking

Flere foto finner du på facebook-gruppa mi!

2 kommentarer:

  1. Så gøy å se, takk for titten :)Håper (og antar) at du hadde en fantastisk reise!

    SvarSlett
  2. Det hadde jeg, nå må jeg inn på bloggen din og lese alt jeg har gått glipp av i mellomtiden!

    SvarSlett